Gå vidare

Ligger i sängen och har precis slagit igen boken "Att hjälpa sig själv" som handlar om hoppet, modet och lyckan (är tvungen att läsa en sån bok i skolan, skulle aldrig sätta mig ner och läsa den på eget initiativ). Den berättar hur man tar sig vidare i livet efter svårigheter, hur man rensar själen m.m. Börjar bli lite mer intressant än vad jag först trodde, man känner igen sig själv i den och den ger ritkigt bra tips på hur man kan gå vidare.





Idag startade jag dagen på gymmet med pensionärerna, en kort dag i skolan på det och sen hem och läsa. Åkte till några vänner till familjen med min bror också, sålde riskkapital, fikade och spelade monopol, sånt jag gillar. Nu, exakt ett dygn efter föregående inlägg ska jag ställa ner datorn brevid mig, släcka lampan och drömma sött, god natt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0