Gekås is the shit!

Jag måste göra er besvikna, det var inget tv-team på plats i Ullared så jag kommer inte att synas i rutan framöver, jag vet, jag tycker också det är jäkligt synd. Inte fick jag se Boris heller, eller jo, han stod på taket, dock gjord av papp. Trots detta har det varit en mycket bra dag, äckligt mycket folk bara. Gjorde faktisk några riktiga kap så jag är minst sagt nöjd. Klockan närmar sig tolv och jag ska snart sova, imorgon är det en lång dag som väntar, måste upp tidigt för att åka in till stan och kolla på något att ha på mig till kvällen då det vankas 50-års fest på Tjörn, dessutom hade jag tänkt att klämma in lite skolarbete på det, vet inte riktigt hur jag ska hinna, skolarbetet kommer trolgtvis få vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0