Newscast

Är det något jag är grymt bra på är att aldrig börja med saker i tid. Eftersom det är så jäkla tråkigt med diverse skoluppgifter gör jag hellre något annat trevligt och får alltid sota för det i slutändan. Om vi tar idag som ett exempel, slutade skolan halv ett, åkte hem och vände typ innan jag gick hem till Diana där jag var ända fram till 22, om jag hade varit ambitiös hade jag, på den tiden jag var hemma och vände, kunnat göra något viktigt men eftersom jag är jag så gjorde jag inte det. Kommer få jobba i helgen istället, KUL. Ska öva lite smått på vår nyhetssändning vi ska ha på engelskan imorgon, jag ska vara Anna Lindmarker, Emelie: Elisabeth Höglund och Glansén: Carrie Bradshaw, det kan ju inte bli annat än succé det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0