GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS!

Grattis till världens bästa Emelie som fick körkort idag. Jag är så oerhört glad att du finns i mitt liv, du förgyller mina dagar, du är bäst!

Jag sa igår att fasade jag över den här dagen, träningsvärken är helt outhärdlig och jag tycker synd om er som fått stå ut med mitt jävla tjat idag, förlåt! Nu kollar jag på Fist of Zen på MTV, det är seriöst det sjukaste programmet jag sett, har ni inte sett det måste ni se det. Just nu sandpapprar de en killes näsa, allt ska ske under total tystnad, det är underhållning på hög nivå.


Nu kan du slänga körkortsboken åt he*vete!


Kommentarer
Postat av: emelie

wiiiiiiiiiiiiie tack!

2009-09-26 @ 22:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0