Highlights från mitt rum

Idag har jag städat mitt rum, det är typ det enda jag gjort på hela dagen, eller jag har kollat lite på Teen Cribs också. Jag är ganska avundsjuk på deras badrum som är tre gånger så stort som mitt rum, deras enorma garderober fyllda med kläder, pooler i samma storlek som hela våran trädgård och de ruskigt stora rummen med olagligt stora sängar, eldstad och 50" platt-tv. Men egentligen, hur kul är det att ha så sjukt mycket pengar att man hela tiden kan köpa allt man vill ha? Då finns det inte längre något man kan drömma om, man tappar också fattningen om värdet på saker och ting. Nu när jag städat mitt rum har jag tagit lite kort på saker som jag gillar eller betyder mycket för mig, allt från ytliga ting till arvegods, enjoy!



Delar av min nagellackssamling


Missoni gör världshistoriens goaste parfym


Min smyckeshand som nu endast erhåller mina ringar


Alla andra smycken ligger för tillfället på mattan


Min grymt snygga papperskorg


Nattduksbordet med bilder och skor från barndomen


En jäkligt snygg målning om jag får säga det själv, gjorde den i 5:an


Coolaste sparbössan, ett arvegods från mormor och morfar


Ännu ett arvegods från mormor och morfar, mycket vackra och speciella


Och till sist, min älskade tavla som också kommer från mormor och morfar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0