Obehagliga fyllon

Innan jag, mamma och John åkte och simmade förut svängde vi förbi jobbet för jag skulle in och lämna en bok, innan jag gick in genom dörrarna ser jag en fylletant som kastas ut från systemet, inget ovanligt. Sen när jag kommer ut och går mot bilen ser jag henne utanför och jag går det fortaste jag kan mot bilen, tycker att de kan vara riktigt obehagliga. Jag kastar mig in i bilen precis framför näsan på henne och sen sparkar hon på bilen. Har nästan aldrig sett någon i hela mitt liv som var så påverkad som hon av både det ena och det andra. Hennes fyllo till man var mer skärpt och bad så snällt om ursäkt å hennes vägnar. Tur för honom säger jag. Känner inte att de är mindre obehagliga efter det här direkt.

Från det ena till det andra, var och simmade en timma förut, gött som körv. Nu ser jag att mina ben är helt vita eftersom jag är så torr, allvarligt talat så har jag aldrig sett något så torrt förut, vet inte vad jag ska ta till för dunderkur, några tips? Ösa på med lotion och gladpack på det under natten kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0