Viola

Idag kom vi igång med UF, vi har plockat på oss massa riskkapital nu så det är bara att börja sälja. Jag tog tillfället i akt att fråga farmor ifall hon ville finansiera vårt företag och självklart ville hon det.

Min farmor är den bästa farmorn man kan tänka sig
, hon har funnits där under hela vår uppväxt, stekt hundratals pannkakor, hon säger vad hon tycker, är den fräschaste 79-åringen jag någonsin sett (hoppas verkligen att jag ser ut så när jag uppnår den åldern), har aldrig träffat en pensionär som har så mycket att göra som hon. Trots att hon alltid säger högt vad hon precis läst, säger truls till tofs och nyser så det låter som en skällande hund så älskar jag henne. Hon är den enda jag har kvar av mina mor- och farföräldrar och jag önskar att hon skulle kunna leva föralltid, jag vet inte vad jag skulle göra utan henne. Farmor, du är bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0