Ge mig mina två timmar och 95 kronor tillbaka!

Idag tog jag mig en odentlig sovmorgon, kände att det var välbehövligt. Har hunnit städa mitt rum noggrant också + att jag hunnit duscha och gjort mig iordning. Senare ikväll ska jag in till stan och ta en snabbfika med Emelie :)

Igår var jag, Johanna och Diana på bio, vi såg Fish Tank. Den hamnade på min lista över de tio sämsta filmerna jag sett i hela mitt liv, den var så dålig och alla, då menar jag alla, såg ut som fågelholkar i salongen. Ingen handling, allmänt konstig och helt obegriplig. De stal 2 timmar av mitt liv + 95 spänn, man borde få göra en reklamation på filmen om man är missnöjd och åtminstone få pengarna tillbaka, tiden kan bli lite problematiskt att få igen.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0