Just do it!

Ny vecka och nya tag. Dock är det lite svårt att ta nya tag och se framåt när hela skoldagen består av att sitta och skriva en övning i svenska inför nationella. Det gick käpp rätt åt helvete men jag förträngde det ganska snabbt och tänkte för mig själv att ingen kommer bry sig om det i framtiden, inte jag heller.

Mötte upp Sandra och Cadiér i stan efter skolan, vi tog en lång fika och pratade igen allt vi missat. Sandra åker till New York som Au-pair i höst och jag och Josefine håller redan på att smida planer för ett besök senare i höst, jag hoppas definitivt att det blir av. Nu fortsätter jag skriva på religionen, jag har bytt nu, efter att redan ha skrivit två sidor med obegriplig skit om Hindusimen tar jag istället nya tag med Islam. Det ser rätt lovande ut faktiskt.

God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0