EM

Sitter med en huvudvärk och en kännning till förkylning. Det är så härligt för jag är ju aldrig förkyld, (ironi). Matchen mellan Holland och Italien har preci avslutats och Holland tog hem segern med 3-0. Spännande match men verkligen inte Italiens dag. Imorgon är det våran tur och det ska bli oerhärt spännande. Känner jag mig frisk nog ska matchen ses på storbild på Avenyn, vilken känsla, hoppas på vinst bara.

Ska alldeles strax gå till sängs tror jag, har vart uppe sen 05:45 idag och inget känns mer lockande än att krypa ner under mitt kyliga, rosa täcke. Åh vad skönt det lät, så får det bli. Imorgon blir det lite shopping med modern min och datorn ska hämtas, igen för att åka in på lagning. Denna gång har ramen runt skärmen börjat lossna och jag råder er att ALDRIG köpa en ny, modern och bärbar HP-dator, de suger totalt!
Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0