Fotbollsfest

Orkade inte blogga igår när jag kom hem från fotbollen, var sjukt trött vilket resulterade i att jag försov mig idag.
Igår så åkte jag med andra ord in till Avenyn och kollade på fotbollen tillsammans med Chrisitn, Adam och hans vänner. Väldigt trevligt och vilken stämning det var med alla människor fast vädret kunde vart såå mycket bättre. Ca 15 grader och storm är ingen hit. När det blev mål blev alla människor som galna och det smittade av sig kan jag säga. Detta måste göras om på Lördag när Sverige spelar sin andra match, jag är så glad att jag bor i Göteborg så att jag kan uppleva fotbollsfesten tillsammans med tusentals andra. Det var en riktigt BRA kväll!

Kom hem för en stund sen och har precis mött min bror på lite GH. Självklart vann jag ;)
På morgonkvisten begav sig jag, min bror och min mamma oss till MQ:s rea som startade idag. För er som inte vet så ska jag praktisera på MQ nu i tvåan och det var lite pinsamt att träffa dom som jobbade där idag, tur att de är så trevliga. Jag köpte iallafall en söt blus med rosett i fram och en stickad trekvartsärmskofta, hur söt som helst.

Idag blir det nog till att dega i soffan tillsammans med en bra film, blev lite sugen på att baka men får se om jag orkar med det.
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0