MÅÅL!

Det finns inget bättre än att efter ett hårt träningspass ta en långdusch. Pricken öve i:et är det iskalla som kommer på slutet.
Idag har jag haft mycket att göra på jobbet. Eller mer än de andra dagarna i alla fall. Har fått vika pappper som ska ges ut på en tillställning för alla chefer på fredag. Det var runt 100 stycken och sen så skulle det in biljetter för gratis alkohol och sedan klippa band och knyta rosett runt papperet. Detta tog runt 2 ½ timma kanske och det var skönt att få någonting att göra. Snart har en hel vecka gått och jag slutar snart :)

MÅÅÅL TILL TURKIET! SÅ GÖTT! nu får tyskarna allt se.

Jag älskar verkligen träningspasset som är på onsdagar. Den glada och stenhårda instruktören kör på så att det bara ryker. Det känns så jädrans bra efteråt! Något jag inte älskar lika mycket är min dator. Den startades om utav sig själv alldeles nyss och jag blir så irriterad i och med att den är sprillans ny och av den senaste modellen. Det enda som jag verkligen gillar är scan-funktionen där man drar sitt finger så att man kommer in på datorn. Man slipper ha lösenord och det är STENSÄKERT i och med att mitt fingeravtryck är unikt.

Ska snart lägga mig, det kommer bli en låång dag imorgon för jag ska till stan efter jobbet och trängas bland allt folk vid reahyllorna och även ta en fika. Vill ha något nytt nu!

FAN! TYSKARNA GJORDE MÅL NU :/
Godkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0