Bingolotto!

Igår kväll återupptogs en gammal tradition. Bingolotto hade guldkväll och jag och mamma bänkade oss framför teven i hopp om att vinna en all inclusive resa till Vietnam eller få en låda. Inget av dettahände och vi förblev reslösa. Efter det spelade alla kort utom Philip och det blev även den kvällen många goa skratt med min underbara och den bästa familj som finns!
Senare kollade jag och John på de tre Andra Avenyn avsnitten som kom på internet, inte så bra dock vilket var en stor besvikelse.

Kom hem för några minuter sedan, har tagit en promenad med min mamma och jag kan säga att det behövdes efter den här helgen. Imorgon blir det jobba, jobba, jobba med Sandra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0