Jobbigt är bara förnamnet

Ida! du har satt din sista potatis. Hon tipsade mig och Sandra om detta passet vi varit på ikväll, roligt men jobbigt skulle det tydligen vara. Och det var det, jobbigt är bara förnamnet. Tänk att styrketräna konstant i 1,5 timma utan en enda paus till att dricka vatten på, detta fick vi uppleva idag. Har nog aldrig varit så seg som jag är i mina armar och ben nu. Så sjukt jobbigt men roligt. Dock var det en ganska störande instruktör som höll på att hacka på alla hela tiden. Men nu är det över och det känns jävligt skönt.

Nu ska jag sätta mig under duntäcket i min säng och räkna lite matte innan jag ska sova. Jag börjar åtta imorgon vilket innebär att jag får gå upp klockan 6. Roligt!
GOD NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0