Svampplockning

Shit så lång den här dagen har varit. Kanske beror på att jag gick upp så tidigt imorse. Har i alla fall hunnit vara en vända på Backaplan för att kolla efter jeans. Tre par rikare blev jag men desto fattigare i plånboken. Sen så blev det en söt blus som fick följa med också. Sen så har det även hunnits med en tur i skogen för att plocka svamp. Ja, ni hörde rätt. Jag, mamma, John och Johan i full mundering redo för att ta oss an skogen. Inte för att jag äter svamp eller tycker att det är särskilt roligt att plocka men det är lite mysigt att komma ut i skogen, trots alla små kryp och andra ländig djur som bor där.

Nu måste jag gå och lägga mig. Ska upp sju imorgon vilket innebär att jag kommer vara helt död.
God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0