Tired!

Är helt slut i både kropp och huvud efter denna långa dag. Skolan från klockan 9 till 4, inget vidare direkt, dessutom börjades det med idrott som var roligt för en gångs skull i och med att vi startat med egna lektioner. Sen så löpte dagen på med arbete med Europaprojektet som jag ligger efter med och många med mig, som tur är. Nästa vecka på lovet blir det väl till att jobba häcken av mig med detta projekt. Vi fick också tillbaka samhällskunskapsprovet som handlade om brott och straff. Jag fick ett MVG och är riktigt stolt eftersom jag inte ens förstod frågorna.
Efter skolan åkte jag och tränade så jag var inte hemma förrän 10 i 7. Sedan dess har jag ätit, duschat, kollat på Andra Avenyn och skrivit lite på projektet. Nu blir det "I ditt ansikte" och sen läggdags. Tisdag imorgon vilket innebär skola från 8 till 4, Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0