WOOOHOO!

Ursäkta för den dåliga uppdateringen, har inte suttit vid datorn sen i torsdags (ovanligt!). Har haft en grymt bra och härlig helg.

Fredagen bestod av julklappsshopping och jobb. Efter jobbet åkte jag, Diana och Lollo in till Jul på Liseberg, jättemysigt. Slutade med att vi kollade in musikhjälpen vid Storan och tog en kaffe på Condeco.

Igår jobbade jag tills klockan fem, sjukt mycket att göra så det gick jäkligt snabbt, jag älskar sånna dagar. Sen kom Diana hem till mig, vi kollade på film och youtube-klipp, sen somnade vi som stockar.

Idag åkte jag och Diana och Kajsa hem till Johanna på brunch, sånt som man borde göra oftare. Idag började jag också med att slå in mina julklappar, är långt ifrån klar med mina julklappsköp. Kul att jag har en dag på mig att fixa resten eftersom jag jobbar måndag och onsdag, och sen är det julafton. Tiden går alldeles för fort, jag hinner inte med.

Förresten, i lördags impulsköpte jag och Diana en resa till London, den 16:e februari åker vi och kommer tillbaka den 19:e. Det ska bli så JÄVLA roligt!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0