Första dagen på 2009 är här!

God morgon är inte det rätta ordet att använda vid denna tidpunkt på dagen men det gör jag ändå. Vaknade upp för ungefär en timma sen då jag kom i säng runt tre igår efter en helt underbart trevlig kväll. Var lite skeptisk igår innnan vi drog dit eftersom vi inte skulle känna någon men nej vad kul vi hade. Det bästa nyåret någonsin för min del. Stod och shakade hela kvällen till grymt bra musik (för det mesta) och drack champagne vid tolvslaget under alla fyrverkerierna med underbara vänner. Den mest lyckade kvällen på länge vilket resulterat i att jag är pretty törstig och hes idag, men skit i det, denna kvällen kommer jag bära med mig länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0