Sommarjobb

Cliffhangern var att jag har blivit erbjuden sommarjobb på MQ och jag är såå GLAD! Inga tider eller likande klart ännu men jag har i alla fall blivit tillfrågad och det är en bit på vägen. Det går bra nu!

Mina ögon är sjukt trötta nu. Blev att gå upp tidigt imorse och efter en dag av provsmakning på drycker, naturkunskapsskrivande och lite väl mycket prat så är jag riktigt trött. När jag kom hem från skolan åkte jag och köpte ett nytt gym-kort och det känns grymt bra trots att jag är 2600 kronor fattigare.

Ska alldeles strax lägga mig och kolla på ett nytt avsnitt av The City och sen ska jag somna gott, imorgon tar jag bussen klockan 11 till gymmet, tränar och bastar på det. Det ska bli gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0