Galet roligt!

Jäsiken vilken dag det varit. Startade med en usel arbetsdag, lungt som en filbunke var det hela dagen. Därefter rusade jag till spårvagnen för att hinna vara på Liseberg i alla fall en och en halv timma innan vi skulle åka hem igen. Jag hann med Juke Box och Virvelvinden + tre kulor glass på Ben n´ Jerrys glassbar, ett måste om ni åker dit! Jag träffade min resepartner lite snabbt också, hann med mycket under min tid där snabb som man är. Det roligaste av allt var att det var vi vuxna som var de galnaste, barnen tyckte att det var måttligt roligt medans Johanna och Emma sprang runt som små barn mellan attraktionerna. När vi stod i kö kollade vi in vilken som snurrade bäst och diskuterade hur man skulle sitta för att få så mycket snurr som möjligt. Dessutom räknade vi ständigt hur många som var framför oss för att se om vi kom med just den omgången, det var som att vara ett litet barn igen. Nu är jag i alla fall slutkörd och det är som en hel flyktingförläggning här hemma, inatt sover vi 14 personer i detta hus, lite skönt ska det bli att de åker till Danmark imorgon så att det blir som vanligt igen, men de kommer dock tillbaka över natten på torsdag, då blir det full rulle igen. god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0