Tack Emelie!

Precis kommit hem från jobbet, jag fick min belöning från chefen idag för den dag då vi klarade budgeten och han inte trodde det. På torsdag kommer jag att jobba på MQ på kungsgatan, de var kort om folk, jag ville egentligen inte men det kändes bra att få in foten någon annanstans. När jag kom hem blev jag superglad när jag såg att det låg ett vykort och ett paket på min säng. Det var från Emelies resa i Tunisien, i paketet låg ett urfint armband och ett vykort från Öland där hon befinner sig nu. Man kan inte annat än älska den tjejen, hon är för bra för att vara sann, vi kommer att ha en riktigt bra vecka i Bulgarien tillsammans!

Vykort och armband från Emelie (Tunisien)


2 år sen, påväg till Ramsvik, om ca en månad är vi påväg till Bulgarien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0