Klädproblem

Jag är övertrött, jag skrattar åt allt och alla. Det kan bero på att jag jobbat i tolv timmar idag, helt sjukt vilket drag det var hela dagen, fick dessutom jobba längre än planerat.

Jag har gått och blivit sjuk nu, eller än har det inte brutit ut helt men jag är tjock i halsen och är helt varm så får se ifall det blir någon skolavslutning imorgon, och jag som skulle åkt hem till Emelie och bakat tårta men det verkar som att det får bli en annan gång. Jag har ingen som helst aning om vad jag ska ha på mig imorgon dock, det går inte att vara barbent eftersom det är höstväder ute, jag har ingen sommarklänning som är snygg med strumpbyxor under och jag kan absolut inte ha jeans. Jag får nog ta och sova på saken, på ett sätt önskar jag att jag är sjuk imorgon så att jag slipper klädproblemet.

Nu säger jag bara en sak, God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0