En riktigt schöön stekare

Det har varit en riktigt slö eftermiddag för mig. John skulle iväg på en fest där det var strandtema. Jag fick äran att styla honom och fixa allt. Han blev en riktig stekare med backslick och brillor. Så jädra schöönt.
Jag fick ett ryck och cyklade till Coop och tillbaka för att handla lite grönsaker till smörgåstårtan som vi precis ätit. Det är gudagott.

Har precis tagit en dusch och satte mig här, ska in och kolla lite på Tradera och se ifall jag hittar något användbart, igår klickade mamma hem en kjol för ynka 19 kronor. Jag har kollat in hel del snygga väskor som jag är sugen på, om de inte blir för dyra vill säga.
Förresten, det spöregnar ute, ovanligt väder i Göteborg ikväll Eller INTE!

Fortsatt trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0