Sommarvärme

Har precis kommit in efter att ha legat ute i solen i ca en halvtimme. Det blir inte mer i och med att jag jobbar och jag missar den underbara sommarvärmen som råder ute på Sveriges gator nu. Men jag är inte bitter, har hört att värmen inte ska hålla i så länge till så den kanske kommer igen när jag har semester :)

Idag gick Gregor på semester så nu är jag ensam med att bossa nere i förrådet. Det ska bli gött att slippa ha pressen att prata och bara ta det lugnt, en och annan kaffe kommer tas ute i solen även om det inte är rast vill jag lova.

Nu måste jag dra, ska ta bussen 18:01 till gymmet för Body Combat med Sandra :) Vill dock inte träffa henne egentligen i och med att hon har vart på Malta och är skitbrun nu. Så orättvist! Dessutom kommer hon hem till det fina vädret nu också. Men, det ska bli roligt att träffa henne såklart!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0