Svensk maffia

image32Har bestämt mig att läsa en bok. Helt otroligt för att vara jag i och med att jag läser max en bok per år och då är det för skolarbete eller liknande. Den här kommer med all säkerhet ta hela sommaren för mig att läsa ut, men den verkar rätt bra så jag kanske slår ett rekord. Jag har lånat boken av min bror som han fick utav mig och min andra bror i födelsedagspresent, visst är det bra när man själv kan ta del av det man ger bort? ;)
Den heter Svensk maffia och är en väldigt populär bok. Den handlar om Sveriges olika "gäng" t.ex. Hells Angels och OG. Jag ska börja läsa den redan ikväll om jag orkar och jag lovar att berätta hur den är under tiden jag läser den. 
                                                                                                                                
                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0