-Jag är stinn i buken. - Ja, jag är också kaffesugen!

Ett citat av min fasters man och min fasters mans systers man. Långsökt, jag vet men det var något otroligt roligt som dom tydligen hade sagt en julafton. Kan man höra så dåligt? Haha.

Vi slutade tidigt idag för att mattelektionen var inställd, typiskt när man behöver det som mest. Aron försökte köpa till sig min kunskap idag men den går inte att värdera. Lika mycket skratt idag som alla andra dagar, folk måste tro att vi går på något.
Åkte till stan med min mamma och vi kollade runt lite och åt lunch på paprika. Blev inget roligt tillskott i garderoben bara en mascara. Köpte dock babykläder till mitt kusinbarn och jag vill se den lille Oliver som han troligen ska heta, gulligt!
Skulle köpa benjerry glass idag men när man väl tänkt köpa den så fans det självklart ingen, ren otur, men annars har det varit min lyckodag, iaf på bussen till skolan ;)
/FVJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0