Christmas&slibb

En kort och sagt händelserik dag. Försov mig i morse och vaknade av att mamma ropade på mig men snabb och effektiv som jag är hann jag ändå till bussen. I skolan blev det arbete med projektet och för typ första gången så blev jag klar med en uppgift på en lektion. Fick också tillbaka svenska filmanalysen och jag säger bara MVG :) På engelskan skulle vi skapa våran egen sport och i och med att jag, olausson och wallén e så fantasifulla som kom vi på en mycket bra idé. När vi inte kom på vad hjul hette på engelska och inte orkade slå upp det så funderade vi på att skriva christmas istället, HAHA, fast det blev inte så till slut ;) Och olausson har slibbat en del i hennes stöd på pennan, haha.
trevlig kväll// Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0