Snart helg!

Onsdag och därmed en dag närmare helgen. Den kortaste skoldagen i veckan idag och den klarades av smärtfritt. Vi tog enskilda kort idag, ungefär sju stycken från klassen. Jag och Emelie var tvugna att ta kort i och med att vi är klassrådsrepresentanter och våra kort ska därför sitta uppe i våran korridor. Det är det absolut värsta i och med att jag inte blev särskilt nöjd med kortet.

Efter skolan så fick jag åka hem och fixa mat på egen hand, mamma är ju bortrest och bortskämd som man är så får man alltid färdiglagad mat. Detta resulterar i att jag inte har några större matlagningskunskaper. Men efter maten så åkte jag och tränade med Sandra. En ny koreografi till Body Combaten idag och det var hur kul som helst. Sjukt jobbigt bara, roligt att jag kommer ha träningsvärk just imorgon när det är praktik och ska stå upp hela dagen.

Ska skriva lite på en Näthandelsuppgift nu och sen ska jag sova. Gött med en liten sovmorgon imorgon i alla fall.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0