Preparing

Jag insåg att jag var ganska oförberedd inför resan. En klänning skulle tvättas, ett par skor skulle tvättas, ett par skor som skulle limmas, kläder som skulle provas, lektion för pappa om hur han ska göra för att buda på intressanta objekt på Tradera, göra mackor till tågresan, duscha och raka benen, packa ner allt utan att det blev för mycket, ta fram ryggsäck, printa ut kartor, lägga ner regncaperna. Ja, det var helt enkelt en himla massa som skulle göras, nu är jag redo för morgondagen och jag ska turista på riktigt, ryggsäck, karta och kamera och jag smälter in bland alla andra som åkt till huvudstaden för att semestra.

Ha det så bra i Göteborg! I'll be back på lördag eller söndag. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0