Torsdag

Satan i gatan vad trött jag är! Nu är jag ledig i tre dagar och ska njuta till fullo. Hälsade på Diana efter jobbet, vi bakade kladdkaka och skrattade till "Kvarteret skatan". Nu är jag hungrig (har inte ätit mat sen lunch) men det är så onödigt att äta innan man ska sova. Förresten, den underbara gula klänningen vara bara fin i stående position, så fort jag gick åkte den ner då den var alldeles för stor, det är så jäkla typiskt när man hittar något man gillar, nu får det bli långklänningen på lördag istället (lika bra eftersom jag inte kommer att använda den annars). Det är dags att lägga sig nu, har en lång dag framför mig imorgon med massa saker som måste göras. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0