Arbetssökande

Söndag och semestern är redan slut. Imorgon och två veckor framåt jobbar jag och sedan är jag arbetslös, eller som jag skulle säga för att försköna uttrycket, mellan två jobb. Det är bara att bita i det sura äpplet och inse att man är på samhällets botten tillsammans med tusentals andra arbetssökande. Hade bakgrunden till att jag blivit arbetslös sett annorlunda ut så hade jag inte varit så jävla bitter som jag är nu, men det finns en anledning, tro mig. Nästa, arbetsförmedlingen.





I miss you


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vi vill iinte plugga, då pluggar vi inte! Thats it! Du kommer hitta ett jobb, klart du kommer! Om jag kan, så kan du!



vad gör du imorgon? jag skall till Göteborg nämligen:) Pussspusss!

2010-08-13 @ 12:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0