This is who I am

Oskar Linnros i torsdags var en besvikelse, eller ljudet i alla fall. Ingen bra start på Kulturkalaset med andra ord.
Efter en fredag med arbete i Kungälv, kul med lite variation, var det dags att fira Nina på Victoria. En middag och några glas senare vandrade vi bort till Trädgårn, (surprise!!), och dansade till gamla hits på uteterassen. En riktigt lyckad kväll som slutade med att jag fick 5 timmars sömn innan jag skulle ta mig till ett 7-timmars arbetspass. Igår kväll tog jag och mamma oss in till stan, mötte upp Diana och efter ett besök på Liseberg vinkade vi av ms. Hancock och min kära moder och jag vandrade längs Avenyn ner till Pachuskajen för att få oss lite örongodis i form av Arvingarna. Jag älskar dessa sommarkvällar, det har varit en grym sommar och jag är inte redo för att ta farväl av den ännu.  

Förlåt att jag har varit så jävla negativ den sista tiden, eller jag ska inte förlåta, jag är bara mänsklig. Men som plåster på såren bjuder jag på några relativt färska bilder, för ovanlighetens skull (ni får ha överseende med bildkvalitén).








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0