Hemlig beundrare?

Måste säga att jag överträffade mig själv när det gäller semlebakningen, dock blev vissa av bullarna lika stora som tekakor.. men vad gör det? Diana kom hit och fikade, vi snackade ihop oss inför London och tog upp allt som skulle tas med, nu är det bara en dag kvar innan vi åker, kommer bli AWSOME!

Idag ringde ett blomsterbud på dörren, min lycka varade tills dess att han frågade efter en person som inte bor i detta hus. Jag som trodde att det var från en hemlig beundrare men ack vad jag bedrog mig. Men min Alla hjärtans-dag blev väldigt bra trots att jag inte fick blommor från en hemlig beundrare.





För er som vill se bilder från gårdagen, besök Emelies blogg :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Gud vad bra dom blev!

2010-02-15 @ 12:09:11
URL: http://emelieolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0