Icecold

Imorse väntade jag på bussen i drygt en timma. Tolv timmar senare och jag har inte fått upp värmen än, är det normalt?





Det är någon vid namn Agnes H som har addat mig på msn, i vänförfrågningen har hon skrivit såhär:

Hej Frida :) Agnes H här om du kommer ihåg.

Grejen är att jag inte minns att jag ens träffat någon som heter Agnes, någonsin, vilket känns jävligt skrämmande.

Jag tror på riktigt att jag börjar bli lite glömsk, jag minns inte namn lika bra som jag gjorde förr (låter som att jag är född på 40-talet), dessutom har jag fått lite dålig syn. Om det bara är inbillning eller inte har jag inte en aning om, kanske lite åldersnoja som spelar in. Jag fyller ju faktiskt 18 om 1,5 månad.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0