Bara början

För tillfället älskar jag att vara icke-student, hoppas att jag kan leva såhär till hösten med för varjde dag är helt underbar.

Helgen var grym, fredagen började med after work och därefter en spontanutgång med Diana, Johan och Jonas. Kvällen innehöll alldeles för många shots, dans på trädgår´n, möte med fd. klasskamrater och en sleepover hemma hos Diana. Klockan halv 5 somnade vi och 4 timmar senare gick vi upp som de ras vi var och jag gjorde mig redo för jobbet. Jag har nog aldrig mått så dåligt i mitt liv som jag gjorde då men jag har bara mig själv att skylla och jag kan säga att det var värt det!

Förutom härliga spontanutgångar har jag under mina två veckors ledighet hunnit jobba, sola, umgås med underbara vänner, gått på bio (Youth in revolt & Sex and the city 2), käkat på restaurang, shoppat och bara njutit av att vara fri och det ska jag göra ett bra tag till. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0