Do you hang with?

Dåligt bloggande och ful design men har inte orkat, ni får ha överseende med detta.

Nu är min helg slut, började jobba idag och gör det fram tills på måndag. Så mina helger har jag på vardagarna istället. Imorgon ska jag jobba på ett nytt ställe och det ska bli väldigt spännande, därefter ska vi fira bästa Kajsa. På lördag är det jobb, på ett annat ställe, och därefter ska jag ut och äta middag med det gänget. På söndag är det jobb, på samma ställe som lördagen och på måndag är det på samma ställe som idag. Det är krångligt, jag vet, det är till och med jäkligt krångligt för mig, men det är så jäkla kul så det gör inget. En fullspäckad men rolig helg ar jag att se fram emot och jag lär inte ha tid för att blogga förrän på tisdag så ni får hålla ut!

Trevlig helg!




Bild från maskeraden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0