Intensivt

Det är ordet som bäst beskriver denna helg.

Fredagen bestod av tapas, sangria, spel och utgång. Blev dock ingen långvarig vistelse i stan med tanke på att jag skulle jobba dagen efter. Så igår tog jag mig an ett 7-timmars arbetspass och därefter till Torslanda för att fira Johan och Joanna. Därefter blev det en lång krogrunda som slutade med att jag var hemma vid fyra. Efter 5 timmars sömn vaknade jag imorse som en zombie, det var inte kul att heta Frida under dagens arbetspass. Men eftersom jag bara jobbar helger så ska jag inte klaga, men det hade varit gött att sova några timmar till.

Med tanke på helgens bravader och att man inte längre är 17 så är det inte konstigt att jag somnade på tåget hem, i soffan när jag kom hem och snart sittandes i soffan. Så med dessa ord säger jag god kväll!


Tapaskväll


Födelsedagsbarnen


Glömde nämna att jag stötte på min gamla vapendragare Oldsberg, han ville ta ett kort och självklart ställer man upp.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0