Breaking news!

Tvättat, diskat, städat, handlat.. idag har jag samlat massor av vuxenpoäng.

För er som inte vet så har jag lämnat mitt trygga bo i Tuve för att testa mina vingar i en egen lägenhet. Ett stort steg som jag kände att jag var tvungen att ta med tanke på att chansen aldrig kommer igen. Så nu lever jag tillsammans med min vapendragare Diana, i en trea i Biskopsgården. Efter flera veckor av målning i lägenheten flyttade vi hit den 25 februari, snart 2 månader sedan med andra ord. Finns fortfarande en del att fixa men vi trivs som fisken i vattnet. Nämnde jag att vi också har en inglasad balkong som fångar solens strålar fram till klockan 6 på kvällen? Det går med andra ord ingen nöd på oss, det kommer definitivt inte att göra det i sommar heller!

Nu inväntar jag Joanna, vi ska sedan in till stan för att fika med några trevliga själar.

Kommentarer
Postat av: markus:)

haah shit du klgar över lite disk finns barn som svälter och har sig kamp mot Kap istället så överlever vi alla

2011-06-02 @ 02:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0