Laserdome!

Jag vet att det var längesen jag skrev och att senast var när det va sju dagar kvar till min födelsedag och den va ju i måndags. Jag hade en mycket bra sådan med fina presenter och skratt.

Har spelat Laserdome idag med klassen och när vi hade spelat klart de 40 minuterna i den varma lokalen iförd svettiga västar så gick vi ut och på duken stog det att det röda (mitt) lag hade vunnit och att jag var den 3:e bästa spelaren. Jag är mycket stolt och jag kämpade rejält för det.

Kom hem runt halv 2 och solade tills klockan var 4 ungefär. Såg i spegeln sen att jag hade bränt mig så jag e lite röd. Men ska inte klaga för solen ser man alldeles för lite av nu för tiden.

Imorgon är det skolan och jag och Emelie ska ha muntligt nationellt prov i engelska tillsammans och sen kanske en företagsredovisning om Skandiamäklarna men hoppas på att vi kan få göra den på fredag i och med att i inte har förberett ocss någonting.

Ska se på de snuskiga människorna i rent hus nu/ God kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0