Bamseläsning och tvättdags

Ännu en dag på sommarlovet som bara regnat bort.
Dagen har spenderats inomhus i och med det sämsta vädret någonsin, tråkigt nu när Göteborgskalaset börjar också.

Min kusin, faster och farmor har i alla fall varit här idag och bjudit oss på mat. De åkte hem för en stund sedan efter att jg hade läst lite Bamse för Thor. Det är det som har hänt ungefär. Tänkte gå och träna men vill inte ens gå utanför dörren, men jag är förlåten i och med att det är sommarlov. Får la ta och göra några övningar på bollen istället.

Nu ska jag tvätta mina sminkborstar och liknande så att de blir rena och fräscha, sen så ska jag ta och göra smoothie. Hoppas att den blir bättre än den förra som bara blev katastrof.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0