Bring it on!

Igår vankades det middag hemma hos mig med ett gött gäng tjejer. Efter några återbud så blev det till slut jag, Diana, Lisa, Josefine, Sandra, Johanna och Matilda. En väldigt trevlig kväll med mycket singstar, gamla minnen och god mat.

Idag så vaknade jag inte förrän 12 och det var skönt att få sova ut. I veckan blir det dock ännu mer sovmorgon i och med praktiken. Har inte hunnit bli nervös än men det kommer vill jag lova.

Om en stund så ska mamma och pappa hämtas på flygplatsen. Jag, Philip och John har varit ensamma hemma under 4 dagar och det har gått förvånanssvärt bra. Bara köpt mat en gång på dessa dagar. Vi gör framsteg.

Nu ska jag koll på en "Bring it on"-film som jag tydligen inte hade sett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0