Dessa busschaufförer

Det får bli en sen update om dagens händelser från mig idag. Funkade inte att skriva förut så tar det nu istället.

En riktigt jobbig dag i skolan, inte för att vi gjorde något ansträngande men jag var så sjukt trött att jag höll på att dö. Kan vara för att vi började klockan åtta och skulle slutat kvart i fyra. Tisdag = den värsta dagen. På vägen hem så kom inte bussen, den uteblev så fick vänta tills nästa, detta händer ofta och är som sagt så trött på dessa busschaufförer.

Det jag fruktade mest över denna dagen var att jag var tvungen att ringa till MQ, min praktikplats det kommande året. Jag blir alltid så nervös för allting, det är riktigt jobbigt, svårt att kontrollera. Men i och med att han är supertrevlig så var det inga problem och en tung börda släpptes från mina axlar.

Dusch väntar nu och sedan ska jag måla mina tjugo naglar, rött blir det nog idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0