Det gick bara utför

Dagen i skolan var helt okej. Hände inte så mycket förutom att vi fick ett läxförhör (av Mari såklart) och att vi fick sluta tidigare. Så skönt. Min snälla broder kom och hämtade mig på Backaplan efter att jag och Emelie tog en snabb runda på Topshop. Jeansen som Emelie skulle prova satt desvärre inget vidare på henne.
Tiden tills jag skulle gå och träna fördrev jag med att kolla på Prison Break, så bra!, har dock hört att det bara blir sämre. Tråkigt!

Onsdagar klockan 18:20-19:20 spenderas (nästan) alltid på gymmet för ett Body Combat-pass (kamsportsinspirerat). Jag Sandra och Sonia pallrade oss dit och efter cirka 40 min gick det bara utför för mig. Har aldrig mått så dåligt under träning i hela mitt liv, det svartnade för ögonen, illamåendet började och det kändes som att jag skulle svimma. Efter en liten paus och vattendrickande så fortsatte jag så gott som jag kunde. Nu kommer dock instruktören tro att jag är den som inte orkar varje gång jag kommer dit, vill inte ha den stämpeln så får kämpa på ordentligt nästa vecka.

Nu ska jag gå ner och kolla på Prison Break (igen), ska komma ikapp John vilket blir svårt i och med att han ligger typ 5 avsnitt före mig.

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0