En dag med Diana

Gick upp til torget för att möta Diana förut runt halv fem. Vi gick in och handlade lite ingredienser till middagen och sen så tog vi bussen (lata som vi är) hem till henne och startade med maten. Det blev rödspätta med potatis och en god sås till det, riktigt mumsigt!
Sen så planerade vi lite inför lördagen och skrev upp allting som skulle inhalndlas m.m. ska bli mycket trevligt.
Det var sedan dags för att göra något för miljön så vi gick till återvinning med hur mycket skräp som helst, men vi tog oss fram. Tuvevallen blev vårat nästa stopp och efter att kollat lite på Jespers fotbollsmatch så skulle jag ta bussen hem. Självklart går den för tidigt så det blir bara till att vänta på nästa. Har jag nämnt hur mycket jag hatar busschaufförer?

Nu ska jag hämta min mattebok för att se ifall jag kan räkna någonting. Vi har ju startat med Matematik B nu och är på kapitlet f(x) och massa skit. Förstår inte ens A-uppgifterna, får se hur denna kursen kommer gå.
Efter det så blir det nog Paradise och därefter läggdags, börjar tidigt imorgon.
God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0