Glassoman

Nu siter jag här och kikar lite på Paradise Hotel, väldigt ovanligt. Eller hur?
Idag så har jag mestadels av tiden legat ute i solen i och med att det känns som att det är den sista soldagen på länge nu. Men hoppas kan man ju alltid göra. Jag har även käkat glass på Lejonet och Björnen som den glassoman jag är. Finns verkligen inget bättre än glass en varm sommardag. Sedan så har jag tagit farväl av min bror som åkt till Aiya Napa idag så denna veckan kommer att bli väldigt lugn och skön. Hade inte tackat nej till att åka med, men jag tjatar nu och hoppas på att vi kan åka någon annan gång och att han bjuder ;)

Kvällens planer är att se på Paradise och att äta glass, vad annars?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0