HP2 is the shit!

Herregud! Är helt slut efter denna dag med "Hulesärken" och alla dessa aktiviteter som den för med sig.

Startade dagen med en träff i klassrummet, för att tagga ihop oss och byta om. Vi satte även på våra gemensamma nummerlappar i och med att vårat tema var OS. Och som tur var så var det ingen annan klass som hade likadant tema.

Under dagen gick vi i alla fall runt till 10 stycken olika stationer och vi fick MVG på alla. Men det var en del uppoffringar som behövdes för att få det betyget. Jag behövde till exempel sjunga solo inför hela klassen vilket var helt öronbeövande, men vad gör man inte för sina kamrater?
Den här dagen har varit väldigt rolig måste jag säga trots att vi inte vann något utav priserna, HP2 är ändå BÄST!
Nu har jag träningsvärk i benen och ont i halsen efter allt skrik så ska ta och lägga mig en stund i mina olivoljeindränkta kläder (som jag inte orkat byta) innan jag ska träna senare. Får se hur det kommer gå.

P.S.Dagen till ära så hade jag med mig ett lås till mitt skåp så att jag skulle kunna lägga alla kläder och sådant där i. Men vad möts jag av på skåpet om inte ett lås? Då har någon jävla etta kommit och hängt det där så att jag fick stå utan, är det rättvist?! D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0