OS-hysteri

Sitter just nu och kollar på lite OS. Kallur har precis gått vidare från första heatet och Phelps har gjort det. Han har tagit sina åtta guldmedaljer i detta OS, precis som han skulle. Man kan inte undgå denna OS-hysteri som råder i hela landet. Alla pratar om det och minst tre kanaler visar dygnet runt de olika sporterna. Jag gillar det!

Sista dagen på lovet idag innan skolan börjar imorgon. Som sagt så ska det bli lte skönt att få tillbaka sina rutiner och inte sova till klockan 12 på dagarna. Vet dock inte hur jag kommer att komma upp klockan 6 på morgonen 5 dagar i veckan. Får väl sova på lektionerna om inte annat ;)

Jag är nöjd över vad sommarlovet har haft att erbjuda. Den har ändå varit väldigt rolig trots att vädret kunna vara ännu bättre. Jag längtar redan tills nästa, fast att jag är den enda ur min umgängeskrets som är under 18 då men jag ska försöka att överleva.

Nu ska jag hoppa i lite kläder och borsta tänderna, nämnde jag att jag skulle upp klockan 6 i fortsättningen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0