Powerwalk

Nu har jag precis löst problemet med morgondagens klädsel. Är ju tvungen att göra det idag i och med att jag ska upp tidigt som attan imorgon.

Denna eftermiddag har jag varit helt ensam hemma, inte en enda kotte i detta stora hus och det känns så tomt. Ändå längtar jag mer än mycket att flytta hemifrån. Vet inte hur det kommer gå.

Så förut när jag inte hade något speciellt att göra så begav jag mig ut (i det faktiskt fina vädret) på en powerwalk som varade i ungefär 50min. Gick den "gamla vanliga" vägen runt kvillebäcken så att jag fick se lite djur på färden. Jag hade tänkt vända vid utkikstornet som jag gjort förut, men till min förvåning så hade de rivit det. Helt utan min vetskap. Inte för att det rörde mig så mycket men det var en bra vändpunkt på promenaden. Hatar att bara vända mitt på stigen när andra kollar. De kan tro att man är konstig eller något.

   

Nu blir det i alla fall Paradise Hotel och sen så ska jag gå och lägga mig.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0