Seven days

Det enda som blev ändrat här i bloggen var att rubrikerna inte längre står med endast stora bokstäver vilket jag har stört mig på i evigheter. Så det blev det enda.

Thor, min 3-åriga tyska kusin har besökt oss lite kort idag. Vi har lekt med bilar och målat hus, krokodiler, eld, palmer fåglar och porträtt. Det sorgliga är att han ritar bättre än mig, som inte är så svårt i och för sig.

Tanken slog mig också precis att det faktiskt bara är 7 dagar kvar tills jag sitter vid skolbänken igen. Lite roligt ska det bli att börja 2:an och få träffa alla igen men det har varit så gött den här sommaren, behövde verkligen denna ledigheten. Men jag är inte bitter, det ska bli skönt att få tillbaka sina rutiner och dessutom så är det snart jullov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0