Shopping

Sådär. Nu har jag och mamma precis satt ihop en möbel till att ha utedynor i. Det var ingen lätt match men efter en hel del svärande och "Åhh!" så är det ihopsatt och perfekt. Jag äger på att sätta ihop saker med hjälp av beskrivningar!

Dagen har jag spenderat tillsammans med min vänner, Sandra och Josefine. En grymt trevlig dag i stan och jag fick faktiskt med mig ett väldigt fint linne hem. Vi lunchade på Café Vanilj i det varma vädret och sen så åt vi glass på Backaplan. En helt underbar dag med de bästa människorna, helt klart. Nästa punkt på våran planering är att vi ska spela Laserdome i veckan i och med att vi aldrig gjort det tillsammans alla tre utan bara pratat om det.

Nu ska jag gå ut och ta mig en kall cider. Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0